fbpx

До Міграційної служби Кіровоградщини з початку року дистанційно звернулось понад 660 осіб

Дистанційний зворотній зв’язок з громадянами залишається одним з важливих напрямків роботи Управління Державної міграційної служби у Кіровоградській області. Зокрема наразі, у період карантину, це один з найефективніших та безпечних способів отримання консультацій з міграційних питань.

Про це сайту Озон повідомила прес-служба ДМС України.

У Міграційній службі області зворотній зв’язок з громадянами працює у будь-який спосіб. Так з початку року телефоном “гарячої лінії” отримали відповіді на свої питання 556 осіб, надійшло 87 листів-звернень та  через месенджер офіційної сторінки Facebook отримали 26 повідомлень.

Нагадаємо, що до Міграційної служби Кіровоградщини можна звернутись наступним чином:

  • написати листа на адресу: вул. Єгорова, 25-а, м. Кропивницький, 25015;
  • направити електронного листа за адресою kr@dmsu.gov.ua;
  • проконсультуватись телефоном “гарячої лінії” (0522) 32-18-11 або за номером телефону відділу у справах іноземців та осіб без громадянства (0522) 32-13-40;
  • написати у месенджер офіційної сторінки у мережі Facebook https://www.facebook.com/krudms.

Додати коментар