Послуги водоканалу можна оплатити смартфоном просканувавши QR-код

Жителі Кропивницького, Олександрії, Світловодська, Знам’янки та Смоліно – користувачі послуг ОКВП “Дніпро-Кіровоград” – отримали можливість платити за воду та водовідведення, користуючись лише QR-кодом та мобільним додатком.

Про це сайту Ozone повідомила прес-служба ПриватБанку в Кіровоградській області.

Знайди QR-код на квитанції чи у власному кабінеті на сайті ОКВП “Дніпро-Кіровоград” та спробуй оплатити, зчитавши код смартфоном.

“Співпраця нашого комунально-виробничого підприємства з ПриватБанком дає позитивні результати, – розповідає Роман Ілик, генеральний директор обласного комунально-воробничого підприємства “Дніпро-Кіровоград”. – Дякуючи сервісам ПриватБанку наші клієнти мають широкий спектр можливостей оплати за споживання води: і у відділеннях, і у терміналах самообслуговування, і в Приват24, і навіть на нашому сайті. Усе – задля зручності клієнтів. А нещодавно ПриватБанк запропонував нам запровадити сервіс оплати через QR-код та мобільний додаток Приват24. Така послуга дасть змогу усім нашим клієнтам оплачувати послуги швидко, зручно, легко і навіть у самих непередбачуваних ситуаціях”.

ПриватБанк надав можливість усім клієнтам обласного комунально-воробничого підприємства “Дніпро-Кіровоград” оплачувати платежі за воду та водовідведення в режимі “онлайн”. Для цього досить зайти на сайт ОКВП “Дніпро-Кіровоград” та клікнути на ярлик “Оплата платіжною карткою”. Далі – зайти у власний кабінет, відсканувати QR-код смартфоном і лише заповнити показники лічильника. Усе інше зробить ПриватБанк.

За словами заступника директора, керівника Бізнесу платежів та переказів Кіровоградської філії ПриватБанку Олексія Харіна такий сервіс значно спростить оплату послуг.

“Сьогодні ми працюємо з представниками комунальних та інших підприємств, які надають будь-які послуги кропивничанам та жителям області, про впровадження квитанцій з QR-кодом. Утримувачі карток ПриватБанку, які цінують свій час і мають бажання завжди вчасно сплачувати квитанції, отримають можливість швидкого, простого у користуванні, технологічного та зручного сервісу”, – зазначив Олексій Харін.


Коментарі:

Напишіть відгук