Пенсіонери можуть безкоштовно оплачувати комунальні платежі

Клієнти, які отримують пенсію на картки ПриватБанку, можуть оплачувати комунальні послуги без комісії в дистанційних каналах – терміналах самообслуговування або через  Приват24. 

Про це сайту Озон повідомила прес-служба ПриватБанку.

ПриватБанк пропонує допомогти і навчити усіх своїм клієнтів поважного віку навчити самостійно оплачувати комунальні платежі і запрошує до будь-якого відділення, де спеціалісти покажуть, розкажуть і доведуть, що це – легко, просто і доступно кожному. Про це повідомила керівник напрямку просування соціальних програм Кіровоградської філії ПриватБанку Наталія Титаренко. За її словами, для пенсіонерів в банку діє пільговий режим обслуговування, особливо, коли це стосується самостійної оплати платежів в терміналах самообслуговування або через  Приват24. 

“Наш Приват24 набагато простіший у користуванні, ніж навіть соцмережі. І я впевнена, що освоїти його легко зможуть і люди поважного віку,  – стверджує Наталія Титаренко, керівник направлення простування соціальних програм Кіровоградської філії ПриватБанку. – На кожен платіж за комунальні послуги у користувачів буде створено власний шаблон. І доповнювати його потрібно буде лише новими показниками лічильника та сумою до сплати”. 

Аби пришвидшити процес переходу клієнтів з кас відділень до дистанційних каналів – у терміналах самообслуговування та Приват24, – з 1 березняПриватБанк змінює комісію за оплату комунальних платежів у касах банку для всіх категорій населення, в тому числі і пенсіонерів. 

“Ми дбаємо про кожного нашого клієнта, а пенсіонери – наше все, – продовжує пані Наталія. – Тому не лише оформлення банківських карток, зняття готівки в банкоматах будь-яких банків України, навчання фінансовій грамотності для пенсіонерів – безкоштовне. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні послуги у Приват24 та терміналах самообслуговування БЕЗ КОМІСІЇ. У касах банку комісія складатиме 3 грн за платіж”. 

Щоденно спеціалісти відділень ПриватБанку на Кіровоградщині навчають більше 1800 клієнтів активно користуватися Інтернет-банком Приват24.   Інтернет-рішення для мобільних і планшетів, блоги і сторінки в соціальних мережах – банкінг вже давно вийшов за межі звичних відділень. Тому навчання клієнтів активному користуванню всіма новітніми можливостями є головним завданням для спеціалістів найінноваційнішого банку України.


Comments:

Напишіть відгук