Google та Facebook будуть слідкувати за контентом, який ви публікуєте

На Google та Facebook тиснуть уряди багатьох держав з метою змусити ці компанії фільтрувати екстремістський зміст.

Сер Мартін Соррелл, генеральний директор компанії WPP Group (найбільша в світі рекламна компанія), яка пропонує послуги зв’язку і управління засобами масової інформації, сказав, що дві технологічні титани повинні бути притягнуті до відповідальності.

“Google і Facebook це медіа-компанії… і вони повинні взяти на себе відповідальність за зміст, який публікується в Інтернеті під їх брендом”. Таку заяву зробив Сорелл в інтерв’ю телеканалу FOX business, інформує Ozone.

Зрозуміло, що найбільша пошукова система має користувальницький контент, який є “важким для управління.”

Google і Facebook несуть відповідальність за вирішення проблем, технологічно і через людські ресурси, сказав він, в той же час відзначивши, що WPP Group працює з Google, щоб побачити, що можна зробити.

“Проблема Googl і Facebook в тому, що вони були дуже успішними. Вони контролюють 75% цифрової реклами. У перспективі, це 30% світової реклами,” – сказав Сорелл. “Це така плата за успіх. Вони мають можливості… ресурси … [і] прибутковість, щоб зробити щось з проблемою фільтрації змісту”.


Коментарі:

Напишіть відгук